سایت تخصصی اسپری تاتو موقت ارزان بدن متحرک سطوح 2023

خرید اینترنتی پستی درب منزل کل ایران و جهان ارسال فوری

 لمینت متحرک دندان برای عزیزانی که دندان بسیار بد فرمی دارند و توان مالی خوبی ندارند موثر خواهد بود البته این را هم صادقانه عرض کنیم که نباید توقع نابجایی از این محصول داشته باشید چون در حدی نیست که بخواهیم اصلا ان را با لمینت هایی مقایسه نمایید که میلونی قیمت دارند اشخاصی که دندان های سالمی برای خود دارند نباید از لمینت استفاده کنند باید بدانید استفاده از لمینت نیاز به بهداشت و مراقبت خاصی دارد. اگر مسواک زدن هر روز را به تعویق می اندازید، لمینت انتخاب خوبی نیست.

 

این روش دندان های شما را بسیار زیبا می کند، اما برای افزایش طول عمر آنها نیاز به مراقبت های منظم و لازم دارد.لمینت دندان متحرک ابزاری عالی برای بررسی نتیجه نهایی روکش شما است. این روکش ها در اصل از نظر طول، اندازه، شکل و تناسب ثابت شبیه به لمینت های دندان هستند. پس ، هنگام نصب لمینت متحرک، باید به پزشک خود بگویید که چه تغییراتی را می خواهید ببینید. حال اگر با فرم روکش خود مشکل زیادی دارید و دلتون میخواد ید تغییر اساسی ایجاد کنید، باید از آنها بخواهید که فرم دندان های شما را تغییر دهند تا بتوانیم یک طرح لبخند زیبا را تکمیل کنیم.  

 

استفاده از لمینت متحرک دوپکا آسان بوده و به راحتی قابل استفاده میباشد . این لمینت را می توان به راحتی بر روی دندان اصلی قرار داد و هر زمان که لازم بود از روی دندان خارج بفرمایید . از نظر سرعت استفاده، این مدل لمینت حرف اول را می زند و اگر نیاز به درخشش دندان در کمترین زمان دارید، اسنپ روی لبخند با اختلاف بهترین انتخاب است.

   

 

مزایای لمینت متحرک دندان چیست

 

 

مزایای لمینت متحرک دندان چیست :


 نصب لمینت ثابت در کلینیک میلیون ها هزینه دارد، درست است که می تواند بسیاری از عیوب دندانی را پوشش دهد. این روکش پلیمری نازک فضای بین دندان ها را می پوشاند و به دندان ها اجازه می دهد از طرفی برخی افراد به دلایل مختلف رنگ دندان هایشان بد است. این رنگ می تواند ارثی باشد یا به دلیل استفاده زیاد از تنباکو، پرکردن و روکش ناکافی دندان و بسیاری دلایل دیگر ایجاد شود. با یک لمینت متحرک، یک رنگ زیبا رنگ ناخواسته دندان های شما را می پوشاند و تمام دندان های شما رنگی تمیز می گیرند. این را هم باید بدانید با خرید لمینت متحرک دندان که در خانه ساخته میشود قضیه کمی فرق میکنه چون هم کیفیتش نسبت به لمینت داخل کلینیک کمتر است و مزیت ان قیمت بسیار پایین است هر چند اگر شما در ساخت لمینت و زمان قالب گیری دقت نمایید میتوانید دندانی بسازید که خود راضی باشید هر چند باز هم تاکید   داریم باید بسیار دست نمایید مثلا شما ابید با ابزرای که در خانه دارید مثل قیچی و چاقو ایاد های ظاهری لمینت را رفع و مشکل را برطرف نمایید دلیل این که برخی میگویند لمینت متحرک دندان کلاهبرداری است همین است چون هیچ اطلاعاتی ندارند و وقتی بسته به دستشان میرسد فکر میکند در کمتر از یک دقیقه لمینت برایشان ساخته میشود که ایم بزرگ ترین اشتباه خواهد بود.

 

 

اموزش قالب گیری لمینت متحرک برای خانوم ها و اقایان

 

اموزش قالب گیری لمینت متحرک برای خانوم ها و اقایان :

این محصول برعکس بسیار از محصولات به خودی خود هیچ کاربردی ندارند یعنی شما باید به این محصول جان دهید این یعنی چی یعنی این که قالب گیری را در خانه انجام دهید و به لمینت شکل بدهید و برای خود یک اثر هنری خلق نمایید برای قالب گیری حتما فیلم های اموزشی را که توسط دیگران در گوگل بارگزاری شده را مشاهده نمایید و بعد استارت قالب گیری را بزنید برای قالب گرفتن خمیر را در اب جوش قرار داده و بعد این که حسابی نرم شد در قالب سفید رنگ و بعد در داخل فک خود فشارش دهید تا چند ثانیه در فک شما بماند و حتما بعد قالب گیری ان را به ارامی از دهان خارج نمایید تا شکل دندان تغییر نکنید و این را هم باید خاطر نشان شویم که با قیچی و وسایل دیگر ایراد های ظاهری را رفع نمایید پس این نکات بسیار مهم است و یادتان باشد حتما اموزش ببینید.

 

 

 عمر واقعی لمینت متحرک

 

 

عمر واقعی لمینت متحرک ترو اسمایل یا اسنپ اسمایل چقدر است :

خب این یک محصول ارزان است پس توقع عمر بالا نداشته باشید اما بستگی به میزان مصرف شما ممکن است 1 سال تا 2 سال برای شما کار کنید حتی کمتر هم خواهد شد چون همان طور که گفتیم بستگی دارد چقدر استفاده میکنید و نمیشود دقیقا گفت عمرش چقدر است.

 

 کدام لمینت متحرک دندان مناسب من است :

  

 

کدام لمینت متحرک دندان مناسب من است :

خب معمولا لمینت های ترو اسمایل یا سو اسمایل و اسنپ اسمایل قالب های متفاوتی دارند و حتما قالب انها را قبل خرید مشاهده نمایید که کدام به دندان شما نزدیک تر هستند و بعد از فروشگاه مورد نظر یا داروخانه محل زندگی خود بخریدش. 

 

لمینت متحرک دندان

 

 

جمع بندی :

لمینت متحرک دندان برای خانوم ها و اقایان مناسب است و مهم نیست چه دندانی دارید چون شما باید قالب گیری را انجام بدهید و طبیعتا قالب فرد دندان شما را خواهد گرفت اما نکته مهم اینجاست که باید قالب گیری ار دست انجام بدهید که ما پیشنهاد میکنم حتما با خمیر خوراکی قالب گیری را حسابی تمرین کنید  تا اشنان شوید چون بدون اموزش بدون شک نتیجه درستی قالب گیری شما نخواهد داشت.

نويسنده: sprytatoo ? تاريخ: سه شنبه 8 آذر 1401برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ?

آیا اسپری تاتو موقت عوارض هم دارد ؟:

خیر این محصول به صورت موضعی است و فقط باید روی پوست استفاده شود البته شما باید به نکات بهداشتی این کار هم واقف باشید مثلا روی جوش یا زخم نباید اسپری بپاشید خرید اسپری تاتو موقت اسپری ایزی تاتو سریع ارزان و موقت زنانه مردانه صرفا برای زیبایی روی پوست به کار میرود و این ورزها در بین جوانان ایرانی بسیار محبوب شده است

 

اسپری تاتو موقت شیک 2021 وراحت بدن برای اقایان  و خانو م های تاتو دوست ایرانی 2020اسپری تاتو موقت Easy tattoo این پک شامل اسپری 120 میل بوده و قابلیت انتقال 100  تصویر را دارد. Easy tattoo راهنمای استفاده از اسپری تاتو حتماً تا کنون برای شما نیز اتفاق افتاده است که طرح تاتویی توجه شما را به خود جلب کرده باشد، اما به دلیل معایبی که تاتوی دائم دارد از داشتن و لذت بردن از آن صرف نظر کرده اید.ما با معرفی این محصول شگفت انگیز  در فروشگاه الومتین این امکان را به شما می دهیم که هر تاتویی با هر طرح و برای هر مدت زمانی که دوست دارید در اختیارداشته باشید.به معرفی این محصول توجه کنید تا با دنیای متفاوتی که ما به شما ارائه می دهیم آشنا شوید.

 

اسپری تاتو موقت شیک وراحت بدن برای اقایان  و خانو م های تاتو دوست ایرانی 2020

 

 

از جمله محاسن این محصول سرعت عمل بالا وبدون درد و عوارض بودن آن می باشد.شما تنها در عرض 20 ثانیه می توانید هر گونه طرح و عکس رنگی و یا سیاه و سفید را که کپی یا پرینت معمولی می باشد با هر دقت بر رویپوست خود انتقال دهید.روش استفاده از آن به این صورت است که ابتدا محتویEasy tattoo را که محلولی بیرنگ است بر روی پوست اسپری کرده و طرح مورد نظرتانرا که فتوکپی یا پرینت لیزری می باشد بر روی قسمتی از پوست که توسط اسپری مرطوب شده گذاشته کمی فشار دهید و بعد از حد اکثر 4

 

ثانیه به آرامی طرح را بردارید اکنون طرح از روی کاغذ بر روی پوست شما منتقل شده،از تاتوی زیبای خود لذت ببرید. (ترجیحاً محل مورد نظر تمیزو عاری از مو باشد.)

 

استفاده فوق العاده راحت از Easy tattoo باعث می شود شما متنوع ترین طرح های ظریف حتی در حد باریکی یک تار مو و یا یک نقطه وهمچنین طرح های سه بعدی را در هر سایزی به آسانی بر روی پوست خود انتقال دهید.ضمناً شما می توانید هر زمان که خواستید ، تاتوی خود را پاک کرده و یا طرح جدیدی جایگزین آن کنید.

    

اسپری تاتو موقت شیک وراحت بدن برای اقایان  و خانو م های تاتو دوست ایرانی 2020

 

 

روش پاک کردن طرح: ابتدا محلول Easy tattoo را بر روی طرح اسپری کرده سپس با دستمال روی آن را پاک نمایید،اکنون طرح به راحتی پاک میشودقابل توجه است که آب تنها و یا شنا کردن باعث پاک شدن آن نمی شود. همچنین از آنجایی که Easy tattoo توسط لیدوکایین و الکل پاک نمی شود این امکان را به تاتو کاران می دهد که از آن برای پیش طرح تاتوی دائم برای راحتی و دقت در کار استفاده نمایند. پس از استفاده از این محصول حسی نو همراه با شادی و تفاوت را تجربه خواهید کرد.

نويسنده: sprytatoo ? تاريخ: شنبه 17 خرداد 1399برچسب:تاتو موقت شیک وراحت, ? موضوع: <-CategoryName-> ?

 

 

اسپری تاتو موقت بدن سطحی و بدون نفوذ به پوست و ایجاد عوارض و آلودگی

 

اسپری تاتو موقت بدن سطحی و بدون نفوذ به پوست و ایجاد عوارض و آلودگی

 

 

 

اگر شما نیز جزء آن دسته افرادی هستید که همواره دوست داشته اید طرحی را بر روی بدن خود تاتو نمائید ولی به دلیل داشتن مشکلات شرعی و عرفی در این زمینه نتوانسته اید به این مهم دست بیابید، ما به شما پیشنهاد می کنیم تا با اسپری تاتو موقت بیشتر آشنا شوید…

اسپری تاتو موقت جدیدترین محصول آرایشی و بهداشتی در زمینه تاتوی موقت می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در سریعترین زمان ممکن طرح مورد نظر خود را بدون هیچگونه آلودگی و نیاز به دانش و تبحر خاص، بر روی پوست بدن خود تاتو نمائید. شما می توانید با داشتن این اسپری هر طرحی را که می خواهید بطور موقت بر روی پوست خود تاتو نمائید.محلول موجود در این اسپری به هیچ عنوان با آب ، الکل و سایر مواد شیمیایی مشابه واکنش شیمایی نمی دهد و از این رو شما می توانید بدون نگرانی آن را شستشو دهید.

شما می توانید سریعترین روش تاتو موقت بر روی پوست بدون هیچگونه آلودگی و عوارضی را با اسپری های تاتو تجربه نمائید.

مورد استفاده برای خانمها و آقایان در مجالس، مهمانی ها و همچنین باشگاه های ورزشی

توجه : برای بازگردانی مناسب طرح ها و پررنگی آن ها بر روی پوست باید به دو نکته توجه کنید. ۱_ طرح های چاپی شما باید پررنگ و از کیفیت بالایی برخوردار باشد و با پرینتر های کم جوهر و با کارتریج ضعیف پرینت نگیرید. ۲_ به خوبی پوست را با اسپری محلول پاشی کنید تا در هنگام قرار دادن طرح بر روی محل به خوبی محلول اسپری به جوهر نفوذ کرده و طرح را برای شما بازگردانی نماید.

ویژگی و مزایای محصول :

ماندگاری محصول

مدت زمان ماندگاری طرح تاتو شده با اسپری تاتو موقت بر روی پوست بدن با توجه به کیفیت طرح و شرایط نگهداری مناسب، حتی تا یک هفته هم ممکن خواهد بود.

خاصیت ضد آب

طرح تاتو شده با اسپری تاتو موقت در برابر تعریق و شسشتو مقاوم بوده و همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید در آب حل نمی گردد.برای پاک نمودن طرح تاتو شده می بایست، محلول را بر روی پوست منقش شده اسپری نمائید و سپس با دستمالی مرطوب طرح را پاک نمائید.

به دلیل چرب بودن لایه رویی پوست و تولید چربی بهتر است برای ماندگاری بیشتر زیاد در معرض آب قرار نگیرد.

با توجه به عدم نفوذ اسپری به پوست و بازگردانی طرح بر روی لایه چرب پوست شما حتی الامکان سعی کنید قبل از تاتو محل مورد نظر را به خوبی شستشو داده و پس از بازگردانی طرح، از مواجهه آن با آب جلوگیری کنید تا طرح های شما کیفیت خود را برای مدت زمان طولانی حفظ نمایند.

روش استفاده ی اسپری تتو موقت:

برای استفاده از این اسپری و ایجاد تتو با طرح دلخواه:

۱.ابتدا طرح مورد نظر خود را در اندازه ی دلخواه روی برگ کاغذ با کیفیت خوب پرینت نمایید.

۲. محل مورد نظر تتو را با آب و صابون شسته و خشک نمایید.

۳. مقداری از محلول تاتو موقت را رو محل تتو اسپری نمایید.

۴. طرح چاپ شده را با حالت برگردان روی محل اسپری شده قرار داده و چند لحظه نگه دارید.

۵. اکنون می توانید برگه را از روی محل تتو برداشته و از تتوی دلخواهتان لذت ببرید.

 

 

 

نويسنده: sprytatoo ? تاريخ: شنبه 17 خرداد 1399برچسب:اسپری تاتو موقت بدن سطحی و بدون نفوذ به پوست, ? موضوع: <-CategoryName-> ?

 

 

آشنایی با  انواع مدل جدید 2020 اسپری رنگ موی سر خانوم ها فشن


اسپری رنگ موآشنایی با  انواع مدل جدید 2020 اسپری رنگ موی سر خانوم ها فشن

معرفی 10 مارک برتراسپری رنگ مو

رنگ کردن موها کاری است که زمان می برد و رنگ مو ها تا مدت زیادی روی مو می ماند، خانم ها برای رنگ موی جدید باید دوباره موهای خود را رنگ کنند.از یک طرف رنگ کردن موها باعث آسیب دیدن موها می شود. موهای رنگ شده نیاز به مراقبت زیادی دارند.بهترین راه برای افرادی که علاقه زیادی به تنوع رنگ موهایشان داردند، استفاده از رنگ مو موقت است. خوبی رنگ موهای موقت در این است ک نیازی به مراقبت های خاصی ندارند و برای موها آسیبی در پی ندارند. کمپانی های تولید کننده رنگ مو، رنگ موهای مو وقت را در مدل های مختلفی مثل اسپری رنگ مو، ماژیک رنگ مو و گچ رنگ مو، را به بازار ارائه کردنند. ما در این مقاله از سایت آرایشی رژلب  به معرفی بهترین اسپری رنگ مو پرداخته ایم.

 

اسپری رنگ مو

اسپری رنگ مو بنفش

اسپری رنگ موی موقت کالر اسمش Colorsmash

این اسپری رنگ مو، رنگ های زنده و زیبایی را به موها می بخشد و همراه با آبرسانی به مو، مو ها رو مرطوب و سالم نگه می دارد.
کمپانی های مختلف برای نظر خانم ها در رابطه با اسپری رنگ مونظرسنجی در نظر گرفتند که این امتیاز 4.5 از 5 را برای خودش کسب کرد.

 

مزایا اسپری رنگ موی Colorsmash

  •  بوی مطبوع

  •  ماندگاری بالا

  •  توانایی رنگ کردن موهای تیره

  •  پاک شدن با یک شستشوی ساده

  •  آسیب نرساندن به مو

 

معایب اسپری رنگ مو Colorsmash

  •  به سرعت از روی مو پاک می شود.

 

انواع اسپری رنگ مو

اسپری هایلایت

 

 اسپری هایلایت آی جی کی آمارو IGK Amaro Ombre

در موقعی که کسی برای مدت کوتاهی به دنبال هایلایت کردن موهای خود باشد، می تواند از این اسپری رنگ مو استفاده کند و بدون نیاز به دکلره کردن مو و آسیب وارد کردن به موها، روی آن ها متد بلیاژ یا آمبره به بدست بیاورد.
امتیازی که خانم ها به این اسپری رنگ مو دادند امتیاز4.5 از5 می باشد.

 

مزایا اسپرس رنگ مو IGK Amaro Ombre

  • توانایی رنگ کردن موهای تیره

  • به وجود آوردن هایلایت طبیعی روی مو

  • حجم دادن به مو

  • آبرسانی به موها

  • درخشان کردن موها

  • آسیب نرساندن به موها

 

معایب اسپری رنگ مو IGK Amaro Ombre

  •  به سرعت از روی مو پاک می شود.

مارک اسپری رنگ مو

 اسپری رنگ مو بلوند

اسپری شوارزسکف بلوند می Schwarzkopf Blondme

این اسپری به سرعت موها را به رنگ مو بلوند در می آورد و با داشتن تنوع و ارائه چهار رنگ مو، به شما حق انتخاب می دهد. تازه این رنگ مو موقت است و پس از مدتی به راحتی شسته می شود.
خانم ها به این اسپری رنگ مو امتیاز 3.75 از5 را دادند این امتیاز از کیفیت رنگ مو کم نمیکند اما بیشتر توجه خانم هایی که مو روشنی دارند را خودش جلب کرده است.


مزایا اسپری رنگ مو Schwarzkopf Blondme

  • روی موهای با توناژ روشن بهتر عمل می کند

  • ماندگاری بالایی دارد و به سرعت از بین نمی رود.

  • به موها آسیب وارد نمی کند.

  •  راحتی در استفاده از اسپری 


معایب اسپری رنگ مو Schwarzkopf Blondme

  •  بعضی از رنگ های آن به راحتی شسته نمی شود.

  •  روی موهای تیره عمل نمی کند.

بهترین مارک اسپری رنگ مو

اسپری رنگ موریتا

 اسپری رنگ موی ریتا هِیزِن Rita Hazan

بیشتر محصولاتی که در این مقاله معرفی شده، تنها برای مناسب های خاص در نظر گرفته شده ولی این اسپری رنگ مو کاربرد بهتری دارد و برای کسانی که ریشه موهایشان بلند شده و رنگ موی متفاوتی دارند مناسب است.در این اسپری رنگ موهای متفاوتی وجود دارد و به آسانی رنگ ریشه ها را به رنگ دلخواه شما در می آورد.
امتیاز.این اسپری رنگ مو 5 از 5  می باشد و این نشان دهنده این است خانم ها از اسپری رنگ مو بیشتر برای ریشه موهایشان استفاده می کنند.

 

مزایا اسپری رنگ مو Rita Hazan

  •  یک راه حل سریع برای رنگ ریشه

  •  راحتی در استفاده از اسپری

  •  تنوع در رنگ

  •  شستشوی ساده

  •  آسیب نرساندن به موها

 

معایب اسپری رنگ مو Rita Hazan

  •  ندارد

بهترین مارک اسپری رنگ مو

اسپری رنگ موچروم

 

 اسپری رنگ موی جِروم راسل بی ویل Jerome Russell Bwild


این اسپری رنگ مو در 6 رنگ متفاوت و فانتزی وجود دارد و به کسانی که به دنبال رنگ موهایی متنوع هستند کمک می کند تا به راحتی و برای مدت کوتاهی رنگ موی دلخواه خود را به دست آورند. این اسپری رنگ مو به راحتی قابل استفاده است و علاوه بر آبرسانی به موها، به سادگی هم شسته می شود.
امتیاز: 4.5 از5 را خانم ها به این اسپری رنگ مو  دادند.

 


مزایا اسپری رنگ مو Jerome Russell Bwild

  •  آسیب نرساندن به مو

  • عمل کردن روی موهای تیره

  • راحتی در استفاده از اسپری رنگ مو

  •  رنگ های متنوع و پررنگ

  •  ماندگاری بالا

 

معایب اسپری رنگ مو Jerome Russell Bwild

  •  بوی نامطبوع دارد

  •  برای پاک کردن آن نیاز به شستن چند باره موهاست

اسپری رنگ مو دائم

اسپری رنگ موی موقت

 

 اسپری رنگ موی جروم راسل تیم کالر Jerome Russel Team color

این اسپری رنگ مو دارای 12 رنگ مختلف است  و به خصوص برای کسانی که می خواهند برای روحیه دادن به تیم مورد علاقه خود، موهایشان را به رنگ آن تیم در آورند، مناسب است. این اسپری رنگ مو موقتی در مقابل عرق و آب مقاوم بوده و پاک نمی شود.

امتیاز: این اسپری رنگ مو امتیاز4 از 5 را برای خودش بین خانم ها کسب کرده.

 

مزایا اسپری رنگ مو Jerome Russel Team color

  • رنگ کردن موهای تیره

  • تنوع در 12 رنگ

  • ماندگاری طولانی مدت

  • پاک شدن با یک شستشوی ساده

 

معایب اسپری رنگ مو Jerome Russel Team color

  • سفت کردن مو

  • بوی نامطبوع

اسپری رنگ موی موقت

اسپری رنگ مو فانتزی

 

اسپری رنگ موی ها بیم اینتِنس High Beam Intense


این اسپری رنگ مو دارای  7 رنگ مختلف است و موها را به یک رنگ طبیعی و یا فانتزی در می آورد. نتیجه که از این اسپری رنگ موبدست آمده بسیار طبیعی است و تنها با یک بار شامپو کردن موها به سادگی پاک می شود.
امتیاز:این اسپری رنگ مو امتیاز 
4.5از5  را برای خودش گرفته است.
 

مزایا اسپری رنگ مو High Beam Intense

  •  به راحتی شسته می شود.

  •  رنگ های زنده و طبیعی به دست می آید.

  •  تنها با زدن کمی اسپری موها رنگ می گیرند.

  •  موهای تیره را رنگ می کند.

  •  به موها آسیبی وارد نمی کند.

 

معایب اسپری رنگ مو High Beam Intense

  •  با عرق کردن می ریزد.

 

انواع اسپری رنگ مو

 اسپری رنگ موی نئونی

اسپری رنگ موی نئونی پاول میچِل Paul Mitchell Neon

این اسپری رنگ مو در 5 رنگ مختلف سبز، آبی، صورتی، آلویی و مشکی وجود دارد و تنها برای مدت کوتاهی موها را رنگ می کند.
امتیاز 5 از 5 برای اسپری رنگ مو به دلیل رنگ های متفاوتی که دارد توجه خیلی از افراد را به خودش جلب کرده برای همین است که امتیاز کامل را دریافت کرده.


مزایا اسپری رنگ مو Paul Mitchell Neon

  •  حجم دادن به موها

  •  ماندگاری بالا

  •  رنگ دادن به مو

  •  آسیب نرساندن به مو

  •  رنگ کردن موهای قهوه ای و تا حدی تیره

  •  شستشوی ساده

معایب اسپری رنگ مو Paul Mitchell Neon

  •  ندارد

مزایای اسپری رنگ مو

اسپری رنگ موبراق

 اسپری رنگ موی موقتی جویکو اینستاتینت Joico Instatint


این اسپری رنگ مو دارای 4 رنگ مختلف است و بدون آسیب رساندن به مو، آن ها را رنگ می کند. مهم ترین مزیت این اسپری رنگ موموقتی در این است که پس از استفاده کردن  از اسپری، موها براق و درخشان می شود و زیبایی آن ها چندین برابر می کند. به علاوه با استفاده از آن می توان موها را به شکل رنگ موی آمبره و یا هایلایت در آورد.
 این اسپری رنگ مو
 امتیاز 4 از 5را برای خودش بدست اورده.


مزایا اسپری رنگ مو Joico Instatint

  •  رنگ موی قوی

  •  سفت نکردن موها

  •  آسیب نرساندن به موها

  •  شستشوی ساده موها

 

معایب اسپری رنگ مو Joico Instatint

به سرعت پاک می شود.

اسپری رنگ موی گچی

اسپری رنگ مو گچی

 

 اسپری موی گچی بامبل اند بامبل Bumble and Bumble Spray Chalk

این اسپری رنگ مو گچی برای بزرگسالان است و به راحتی رنگ موها را تغییر داده و به فرد کمک می کند تا رنگ موی مورد علاقه خود را بدست آورد. این اسپری رنگ مو امتیاز 3.75 از5  را گرفته است دلیل این امتیاز کیفیت نامناسب این اسپری نیست اما فقط بین بزرگسالان محبوبیت دارد.


مزایا اسپری رنگ مو Bumble and Bumble Spray Chalk

  •  رنگ کردن موهای تیره

  •  رنگ های زنده

  •  شستشوی ساده 

نويسنده: sprytatoo ? تاريخ: شنبه 17 خرداد 1399برچسب:آشنایی با انواع مدل جدید 2020 اسپری رنگ , ? موضوع: <-CategoryName-> ?

لیست خرید انواع اسپری های موقت و پاک کننده شستشو براق کننده 1399 در ایرانلیست خرید انواع اسپری های موقت و پاک کننده در ایران

 
اسپری under coating عایق زیر بدنه اتومبیل زتکس
۲۵%
۴۵٫۰۰۰ تومان
 
اسپری پاک کننده داخل اتومبیل اتک
 
اسپری پاک کننده داخل اتومبیل اتک
 
۱۴٫۸۰۰ تومان
 
اسپری پاک کننده داخل اتومبیل فونیکس
 
اسپری پاک کننده داخل اتومبیل فونیکس
 
۲۰٫۰۰۰ تومان
 
تمیز کننده داخل اتومبیل سوناکس
 
تمیز کننده داخل اتومبیل سوناکس
 
از ۱۶۰٫۰۰۰ تومان
 
استونیش |  اسپری موتورشوی اتومبیل |  750 میلی لیتر
 
استونیش | اسپری موتورشوی اتومبیل | 750 میلی لیتر
 
۵۲٫۳۲۰ تومان
 
اسپری پولیش و براق کننده بدنه اتومبیل
 
اسپری پولیش و براق کننده بدنه اتومبیل
۱۸%
۸۰٫۰۰۰ تومان
 
استونیش | اسپری لکه بر شستشو اتومبیل | 750 میلی لیتر
 
استونیش | اسپری لکه بر شستشو اتومبیل | 750 میلی لیتر
 
۵۲٫۳۲۰ تومان
 
اسپری موتور شوی اتومبیل
 
 
۶۵٫۳۰۰ تومان
 
اسپری پاک کننده و براق کننده رینگ اتومبیل آستونیش
 
اسپری پاک کننده و براق کننده رینگ اتومبیل آستونیش
 
۴۰٫۵۰۰ تومان
 
اسپری پاک کننده مبلمان اتومبیل آستونیش
 
اسپری پاک کننده مبلمان اتومبیل آستونیش
 
۶۴٫۱۰۰ تومان
نويسنده: sprytatoo ? تاريخ: شنبه 17 خرداد 1399برچسب:خرید انواع اسپری های موقت , ? موضوع: <-CategoryName-> ?

 

 

 
 
 
اسپري رنگ موقت  اتومبيل پلاستي ديپ مشكي مات 2020
 
 
 
Plast Dip BLACK

اسپري رنگ موقت  اتومبيل پلاستي ديپ مشكي مات 


مشخصات و مزايا اسپري رنگ موقت بدنه اتومبيل پلاستي ديپ Plasti Dip BLACK از زبان ابزارگلچين :



رنگ موقت بدنه اتومبيل پلاستي ديپ Plasti Dip Black قابل استفاده جهت بدنه انواع اتومبيل،موتور سيكليت،رينگ اتومبيل و كليه سطوح فلزي،چوبي و كليه سطوحي كه قابليت رنگ پذيري دارند مورد استفاده قرارمي گيرد.
اسپري رنگ موقت بدنه اتومبيل پلاستي ديپPlasti Dip Black داراي قابليت عايق كاري رطوبتي بسيار زياد جهت جلوگيري ازپوسيدگي و زنگ زدگي بدنه اتومبيل و يا كليه سطوح پوشش داده شده با plasti dip Black

اسپري رنگ موقت بدنه اتومبيل پلاستي ديپ Plasti Dip Black 
داراي قابليت محافظت بسيار بالا درمقابل اشعه UV كه با پوشش آن برروي بدنه اتومبيل ديگر بدون نياز به چادرو پوشش هاي ازاين قبيل اتومبيل خود را بون آسيب ديديگي در محيطهاي آزاد پارك نماييد و ديگر نگران سوختگي رنگ اتومبيل خود در مقابل نور شديد آفتاب نباشيد.
اسپري رنگ موقت بدنه اتومبيل پلاستي ديپ Plasti Dip Black 
داراي قابليت ارتجاعي زياد مي باشد كه در صورت تصادفات خفيف و يا ضربه هايي كه منجر به فرورفتگي بدنه اتومبيل شود ازآسيب ديديگي رنگ اصلي خودرو شما محافظت نموده و به آساني و بدون هيچ گونه هزينه اضافي مي توان قسمت مورد نظر رادر صورت آسيب ديديگي و خرابي ترميم نمود و يا كل قسمت آسيب ديده را بدون كوچك ترين آسيب ديديگي رنگ اصلي اتومبيل ازروي رنگ اصلي اتومبيل جدا نموده و مجدد با Plasti Dip Black پوشش داده شود.
رنگ موقت پلاستي ديپ Plasti Dip Black 
همانگونه كه از نام و نشان آن پيداست نوعي رنگ مي باشد كه كليه سطوح رنگ پذير رامي تواند  به صورت دائم و يا موقت پوشش دهد به اين صورت كه در هرزمان كه ديگر نياز به آن نداشته باشيد به آساني مي توانيد كليه سطوح پوشش داده شده را فقط به كمك دست همانند جدانمودن برچسب Plasti dip Black رااز روي سطوح جدا نموده و رنگ اصلي سطح رابدون هيچ آسيب ديديگي مشاهده نمائيد.

از ديگر مزاياي  رنگ موقت بدنه اتومبيل پلاستي ديپ Plasti Dip BLACK مي توان به طيف وسيع تنوع رنگ آن نام برد كه براي هرنوع رنگ و سليقه اي مي توان يك رنگ را ارائه نمود.

رنگ موقت بدنه اتومبيل پلاستي ديپ Plasti Dip Black با قابليت ارائه به صورت مات و براق كه در صورتي كه بخواهيد اتومبيل با ظاهري خشمگين و چهره قوي تر داشته باشيد مي توانيد از انواع رنگ مات تهيه فرماييد و در صورتي كه مي خواهيد اتومبيلي با ظاهري فابريك و معمولي داشته باشيد با تهيه براق كننده مي توانيد اتومبيلي با رنگ ظاهري استاندارد و پوشانيده شده از Plasti Dip Black داشته باشيد كه از گزند نور شديد خورشيد،رطوبت و ضربه هاي احتمالي در امان باشد.
 
 
 
اگه اسپری پنچر گیری میخوای روی لینک زیر کلیک بنما
 
نويسنده: sprytatoo ? تاريخ: شنبه 17 خرداد 1399برچسب:اسپري رنگ موقت اتومبيل, ? موضوع: <-CategoryName-> ?

خرید اسپری رنگ کروم آبکاری برای همه سطوح

این محصول قابلیت استفاده بر روی کلیه سطوح را دارد از جمله :  فلز-پلاستیک- چوب و … بنابراین علاوه بر ماشین هر وسیله دیگری که دوست داشته باشید را می توانید رنگ کنید همچون لوازم تزیینی و دکوری منزل .

 

خرید اسپری رنگ کروم آبکاری برای همه سطوح

 

این محصول به رنگ آبکاری کروم براق است. مدت زمان خشک شدن رنگ بعد از اسپری کردن حدود ۵ دقیقه است. بهتر است از فاصله ۲۰ سانتی به صورت یک لایه نازک زده شود ، منتظر بمانید تا خوب خشک شود و مجدد لایه دوم را بپاشید و این کار را تا زمانی که رنگ دلخواه خود را بدست می آورید ادامه دهید .

این اسپری رنگ حاوی ۴۰۰ میلی لیتر رنگ مایع میباشد که بعد از پاشش یک دست در می آید.
به وسیله این اسپری میتوان جهت دیزاین قطعات پلاستیکی داخل کابین خودرو مانند فلاپ ها ، رویه درب ، دستگیره ها و… را به صورت کاملا فابریک و بسیار زیبا  رنگ آمیزی کرد.
بیشترین مورد کاربردی این اسپری پلاستیک در رنگ آمیزی رینگ چرخ خودرو ها ، موتور سیکلت و … می باشد که  جلوه  زیبایی را به خودرو می دهد.

نحوه استفاده از اسپری آبکاری

  • سطح مورد نظر را ساب داده و کاملا صیقلی کرده
  • محلی که میخواهید رنگ کنید را خوب شسته و کاملا خشک کنید
  • با چسب و یا مقوا دور سطح مورد نظر را کاور کرده
  • اسپری را سشوار گرفته تا رنگ رقیق تر بشه
  • اسپری را تکان داده
  • روی سطحی از مقوا اسپری کرده تا غلظت رنگ و پاشش آن را بررسی کنیم
  • در صورت مناسب بودن از فاصله ۱۵ یا ۲۵ سانتیمتری به صورت یکنواخت رنگ را روی محل اسپری کنید هرچه اسپری کردن یکنواخت تر باشد رنگ نهایی زیباتر و یکدست تر خواهد شد.
  • اگر میخواهید شدت رنگ بیشتر شود ۲ یا ۳ بار اسپری کردن را تکرار کنید (بین هر لایه رنگ ۳ ال ۴ دقیقه صبر کنید)
  • مدت زمان خشک شدن رنگ حدودا ۵ تا ۱۰ دقیقه است و بعد از این مدت زمان کار تمام شده است.
  • برای رنگ کردن ۴ رینگ ۲ عدد اسپری کافیست (در صورت نیاز به ضخامت بیشتر ۳ یا۴ عدد)

دوستان عزیز لطفا توجه داشته باشید :

  • همه عکس ها ، عکس واقعی هستند.
  • اگر در مدت زمان مقرر کالا به دست شما نرسید، هزینه آن به شما باز پرداخت می شود.
  • هنگامی که کالا را دریافت میکنید در صورت هر گونه سوالی با ما تماس بگیرید ، سعی می کنیم مشکل شما را حل کنیم .
  • سعی کرده ایم واسطه ها را کم کنیم تا با هزینه مناسب کالا به دست شما برسد ، در صورتی که تعداد زیادی از کالا را بخواهید قبل از خرید با ما تماس بگیرید.
  • خوشحالیم که به شما خدمت میکنیم ، آرزوی روزهای خوب برای شما داریم.
نويسنده: sprytatoo ? تاريخ: شنبه 17 خرداد 1399برچسب:خرید اسپری رنگ کروم آبکاری, ? موضوع: <-CategoryName-> ?

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد